Durante uRepublica Rumanaè uImperu Rumanu, anni cuminciaru à a data chì ogni cunsulatu prima intrutu in l'uffiziu.Questu hè probabilmente u 1 di maghju prima di u 222 aC, u 15 di marzu da u 222 aC à u 154 aC, è u 1 di ghjennaghju da u 153 aC.In u 45 aC, quanduGhjuliu Cesarehè novucalendariu giulianuhà fattu effettu, u Senatu hà stabilitu u 1 di ghjennaghju cum'è u primu ghjornu di l'annu.À quellu tempu, questa era a data in quale quelli chì anu da esse l'ufficiu civile assumevanu a so pusizioni ufficiali, è era ancu a data tradiziunale annuale per a convocazione di u Senatu Rumanu.Stu annu novu civili ferma in vigore in tuttu l'Imperu Rumanu, à u livante è à u punente, durante a so vita è ancu dopu, induve u calendariu Julianu cuntinueghja in usu.
In l'Inghilterra, l'invasioni di l'Angle, Saxon, è Viking di u V à u Xmu seculu hà sbulicatu a regione in a preistoria per un tempu.Mentre chì a reintroduzione di u Cristianesimu hà purtatu u calendariu Julian cun ellu, u so usu era principarmenti in u serviziu di a chjesa per cumincià.DopuGuglielmu u Cunquistatoredivintò rè in u 1066, hà urdinatu chì u 1 di ghjennaghju sia ristabilitu cum'è l'annu novu civile per coincide cù a so incoronazione.Da circa 1155, l'Inghilterra è l'Escocia s'uniscenu à a maiò parte di l'Europa per celebrà l'annu novu u 25 di marzu, cadendu in linea cù u restu di a Cristianità.
In uMedievuin Auropa un numeru di ghjorni di festa significativu in ucalendariu ecclesiasticudi a Chjesa Cattòlica Rumana hè stata aduprata cum'è uprincipiu di l'annu giulianu:
In stile mudernu o stile di circoncisione, l'annu novu principia u 1 di ghjennaghjuFesta di a Circuncisione di Cristu.
In l'Annunciazione Style o Lady Day Style data l'annu novu cuminciò u 25 di marzu, a festa di uAnnunziata(tradiziunale soprannominatuLady Day).Sta data hè stata aduprata in parechje parte di l'Europa durante u Medievu è fora.
Scoziacambiatu in Stile Modernu annu novu chì data u 1 di ghjennaghju di u 1600, da l'Ordine di u RèCunsigliu Privatuu 17 di dicembre di u 1599. Malgradu l'unificazione di e curone reale scozzese è inglese cù l'accessu di u rè Ghjacumu VI è I in u 1603, è ancu l'unione di i regni stessi in u 1707, l'Inghilterra cuntinuò aduprà u 25 di marzu finu à dopu chì u Parlamentu passavaAttu di u calendariu (New Style) di u 1750.Questu attu hà cunvertitu tutta a Gran Bretagna à l'usu di u calendariu gregorianu è simultaneamente hà ridefinitu l'annu novu civile à u 1 di ghjennaghju (cum'è in Scozia).Hè entrata in vigore u 3 di settembre (Stile Vechjuo 14 settembre New Style) 1752.
In u stile di Pasqua, l'annu novu hà cuminciatuSabbatu Santu(u ghjornu primaPasqua), o qualchì volta nantuVenneri Santu.Questu hè stata aduprata in tutta l'Auropa, ma soprattuttu in Francia, da l'XImu à u XVImu seculu.Un svantaghju di stu sistema era chì perchè Pasqua era afesta mobilea listessa data puderia accade duie volte in un annu;i dui occorrenze sò stati distinti cum'è "prima di Pasqua" è "dopu à Pasqua".
In Stile di Natale o Stile di Natività chì data l'annu novu hà cuminciatu u 25 di dicembre. Questu hè statu usatu in Germania è Inghilterra finu à l'XI seculu,[18]è in Spagna da u XIVmu à u XVImu seculu.
Equinox à sudghjornu (di solitu 22 Settembre) era "New Year's Day" in uCalendrier républicain français, chì era in usu da u 1793 à u 1805. Questu era primidi Vendémiaire, u primu ghjornu di u primu mese.
Tempu di Postu: 04-Jan-2023