Cumu sceglite un paraplu di bolla trasparente

L'ombrelli chjaru sò brillanti per a visibilità in tuttu.Cunnisciuti ancu cum'è ombrelli di bolla, cupola o gabbia d'uccelli, simu fabricatori di ombrelli in Xiamen China.

Cusì pudete uttene un bisognu di fabbrica, ancu un ombrello chjaru persunalizatu.

U vantaghju di usà un ombrello chjaru in tali situazioni hè chì ùn vi stumble nantu à e persone cum'è vi furnisceuna vista chjara di l'avvenimenti intornu à voi.Hè, dunque, caccià a lotta tradiziunale di pruvà à elevà un paraplu un pocu più altu da a testa per vede intornu.

È Uombrello a bollehè essenzialmente una mità di a bola rinfurzata è posta nantu à un fustu chì pudete purtà.… Un tradiziunaleombrellohè tenutu sopra a testa.Sì i cundizioni sò ventu, a persona chì tene uombrellospessu inclinarà uombrelloper proteggersi da a pioggia chì vene in un angulu nantu à u ventu.

U paraplu di cupola chjaru, u so canopy copre più cà solu a testa cumparatu cù parapluie regularmente, copre a testa è e spalle per via di a curvatura aumentata di i costi.Un vantaghju brillanti di un parapluie di bolle hè chìresiste à u ventu forte.


Tempu di Postu: Aug-06-2021