Circa u ghjornu internaziunale di a donna

U ghjornu Internaziunale di a Donna (IWD) hè un ghjornu mundiale chì celebra i successi suciali, ecunomichi, culturali è pulitichi di e donne.U ghjornu marca ancu una chjama à l'azzione per accelerà a parità di genere.Un'attività significativa hè tistimuniata in u mondu sanu cum'è i gruppi si riuniscenu per celebrà e rializazioni di e donne o manifestazioni per l'ugualità di e donne.

Marcatu annu l'8 di marzu, IWD hè unu di i ghjorni più impurtanti di l'annu per:

celebrà i rializazioni di e donne

educate è sensibilizà per l'uguaglianza di e donne

chjamate un cambiamentu pusitivu chì avanzanu e donne

lobby per a parità di genere accelerata

raccolta di fondi perorganizzazioni di beneficenza focalizzate nantu à e donne

Ognunu, in ogni locu pò ghjucà un rolu à aiutà à furmà l'uguaglianza di genere.Da una larga gamma di campagni IWD, eventi, manifestazioni, lobbying è spettaculi - à festivals, partiti, fun runs è celebrazioni - tutta l'attività IWD hè valida.Hè ciò chì rende IWD inclusive.

Per IWD 2023, u tema di a campagna globale hèAbbraccia l'Equità.

A campagna hà u scopu di incuragisce conversazioni impurtanti nantu à Perchè l'uguali opportunità ùn sò micca abbastanza è Perchè uguali ùn hè micca sempre ghjustu.E persone partenu da diversi lochi, cusì l'inclusione vera è l'appartenenza necessitanu azzione equitativa.

Pudemu tutti sfidà l'estereotipi di genere, chjamà a discriminazione, attirà l'attenzione à i preghjudizii è cercà l'inclusione.L'attivismu cullettivu hè ciò chì porta u cambiamentu.Da l'azzione di base à l'impulsu à larga scala, pudemu tuttiabbraccia l'equità.

È à veramenteabbraccia l'equità, significa crede in fondu, valore, è cercà a diffarenza cum'è un elementu necessariu è pusitivu di a vita.Àabbraccia l'equitàsignifica capisce u viaghju necessariu per ottene l'ugualità di e donne.

Amparate nantu à u tema di a campagnaquì, è cunsiderà a diffarenza tràequità è uguaglianza.


Tempu di Postu: Mar-06-2023