Umbrella in bottiglia

L'ombrellone di buttiglia hè un novu tipu di ombrello portatile, l'aspettu cum'è una versione ridotta di a buttiglia di vinu rossu plastica, a bocca di a buttiglia hè u manicu di l'ombrello, u corpu di l'ombrello chjusu in a buttiglia, spin u collu di l'buttiglia, aperta hè un ombrello.Quandu piove, i groove in a bocca di l'buttiglia ponu impedisce chì a piova si chjappà in terra o vestiti.Quandu idle, u cordone ammucciatu in u tappu di buttiglia pò appiccà, chì un disignu intelligente.Umbrella di buttiglia hè elegante, di moda, ligera è creativa, è hè un novu pruduttu caldu in u mercatu.

d5yrtdf

Caratteristiche di l'ombrellone di buttiglia

1. Questu hè un disignu assai unicu di l'umbrella, quandu ùn hè micca in usu in casa, pò esse un pezzu di ornamenti d'arti.

2. Sia in i ghjorni assolellati o in i ghjorni chiusi, pudete portà u vostru ombrello di buttiglia, ùn hè micca solu bella, ma ancu usrful.

3. Spin u collu di l'buttiglia, appughjatu hè un ombrello, quandu ùn hè micca in usu, l'ombrello piegatu in l'buttiglia, pò evità a pioggia di terra bagnata o di vestiti, ammucciatu in u cordone di tappo di buttiglia, cunvene per appiccà, ciò chì un disignu intelligente.

4. I dettagli eleganti è creativi di l'ombrellone di buttiglia ponu purtà un bonu umore.Cù un ombrello cusì bellu, farà u vostru viaghju è data più divertente.

5. Questu hè micca solu una bella buttiglia, apre u cima di a buttiglia tirata fora hè una bella ombrella;sta buttiglia chic, a cullezzione di umbrella in l'internu, ùn solu pò esse piazzatu verticalmente, apre u cappucciu è tira fora u cordone pò ancu esse appiccicatu, diventà un ornamentu maravigliu;ombrello umitu in ellu ùn si filtra.

6. Pò esse ancu designatu à una seria di prudutti per questa idea, cumprese una varietà di temi è culori.


Tempu di post: Dec-16-2022