Celebrà l'anniversarii di l'impiegati

A celebrazione di u so viaghju intornu à u sole accade solu una volta à l'annu è, iè, chjama una festa d'anniversariu.Passà a maiò parte di u nostru tempu à u travagliu ci porta à sviluppà amicizie è ligami per a vita cù i nostri culleghi è impiegati.

Per fà a celebrazione più interessante, ci sò parechje parte:

1. Decorazioni di l'uffiziu

Ùn ci hè megliu modu per mette à tutti in un umore celebrativu chì cù decorazioni di anniversariu.Per principià, cumincianu à decoru u so scrivania, perchè entranu in u spiritu di e cose appena si mette in u ghjornu.Hè ancu una bella idea di decorate u lunchroom di l'uffiziu per fà e celebrazioni più divertenti.Aghjunghjemu un tema chì a persona li piace à dà à l'ambienti e vibrazioni ghjustu.

2. Torta d'anniversariu persunalizata

A maiò parte di a ghjente accunsenu chì e celebrazioni di l'anniversariu ùn sò micca ghjustu à u puntu, salvu chì ci hè torta.Se pudete andà in più, assicuratevi chì ogni impiigatu riceve una torta d'anniversariu persunalizata fatta apposta per elli.Siccomu ci sò sfarenti tippi di pasticci, pruvemu u nostru megliu per scopre u so gustu favuritu è ​​​​cunsidereghja ancu offre altri prudutti zuccherati cum'è cookies di cioccolata o sacchetti di caramelle per l'impiegati chì ùn sò micca in a torta.

3. Pranzu d'anniversariu

E celebrazioni ùn sò mai cumpletu senza manghjà, cusì tutta a squadra fora per un pranzu o cena d'anniversariu.L'impiigatu di u so anniversariu hà da sceglie u so ristorante preferitu è ​​chì tutti si uniscenu à u divertimentu.Dopu tuttu, quandu si tratta di celebrazioni d'anniversariu, u più, u più felice.

drf

 

4. Gift Card

I carte di rigalu sò una idea populari di rigalu d'anniversariu perchè sò cusì simplici ma faciuli d'apprezzà.Cù una carta di rigalu, a persona hà più flessibilità per sceglie qualcosa chì piace, secondu u tipu di carta di rigalu.Cusì avemu preparatu una carta di fondi di shopping per l'impiegati in i so anniversari, perch'elli ponu andà à a barbiera, supermercatu, palestra è altri posti per sceglie ciò chì li piace.

5.Missaghju d'anniversariu di e social media

L'impiegati apprezzanu assai e celebrazioni d'anniversariu perchè portanu focus à elli è li fa sentu impurtanti.Un'altra manera di dimustrà chì valore i vostri impiegati hè di dà li un gridu nantu à i vostri cunti suciali.Utilizemu i media suciali per informà i nostri impjegati nantu à alcuni di i so rializazioni, ringrazialli è li auguremu u megliu in u so ghjornu speciale.

6.Attività di squadra

Organicemu parechje attività eccitanti è creative.Per esempiu, ghjucà ghjochi di tavulinu in l'uffiziu è gruppi di excursioni à i posti preferiti di e ragazze di anniversariu o di i zitelli.Per fà sta celebrazione ancu più spiciale è chì tutti si cunnoscenu megliu.

7.Canzone d'anniversariu speciale

A canzone "Happy Birthday" hè un elementu essenziale.Per esse più significativu, aghjustemu messagi persunalizati à a canzone per l'impiegati d'anniversariu per fà sentenu chì a cumpagnia li attribuisce impurtanza.

8.Cartolina d'anniversariu persunalizata

Una carta d'anniversariu persunalizata hè un modu assai più persunale per vulè à un impiigatu tuttu u megliu in u so ghjornu speciale.Avemu preparatu parechje carte d'anniversariu è dumandemu à tuttu u persunale in l'uffiziu per ringrazià è firmà i so nomi per fà e carte più significative.

Una festa d'anniversariu indimenticabile è divertente hè finita bè, grazie assai per a participazione di tutti l'impiegati.Spergu chì tutti passanu un mumentu di anniversariu indimenticabile è preziosu.


Tempu di Post: 20-May-2022