Differenze trà 5 ombrelli pieghevoli è 3 ombrelli pieghevoli

Parasols sò assai cumuni in l'estiu.À u listessu tempu tutti sapemu chì ci sò diffirenzii trà 3 plegatori è 5 ombrelli plegabili.

1. U nùmeru di plegamenti hè diversu: un paraplu di trè volte pò esse plegatu trè volte, è un paraplu cinque volte pò esse plegatu cinque volte.

2. Disegnu sfarente: u paraplu triplicatu hè largamente distribuitu.In generale, a maiò parte di l'ombrelli è parasole sò cuncepiti in questu modu.Stu tipu d'ombrello hè cunnisciutu per esse curtu, cuncisu è faciule da portà.Principalmente per l'ombrello generale cù prublemi longu è pisanti, da l'ossu di resina, u disignu di scheletru d'aluminiu di alta qualità.

3, qualità differente: ombrello trè volte hà una bona qualità, longa vita serviziu, megliu sunscreen è windbreak, pisu moderatu, lunghezza moderata.U tutale hè ancu moderatu, hè più populari, cuncettu di disignu praticu.L'ossu di l'ombrella di cinque volte hè troppu fragile per sustene u ventu forte è a pioggia.Per quessa, stu tipu d'ombrello per u sunscreen hè più sensu, u ventu è a pioggia anu da esse attenti.

sirehd (1)
sirehd (2)

3 ombrelli pieghevoli

sirehd (3)

Mini 5 ombrello pieghevole


Tempu di post: 17-sep-2022