Cumu sceglie u megliu ombrello per u vostru zitellu

Quandu si cumincia a piovi fora è u vostru zitellu vole esce è ghjucà, sarete felice d'avè ombrello.Puderete ancu esse un pocu entusiasmu di purtalli fora sottu à u celu apertu per gode di l'aria fresca è di u sole inseme.Ma sè ùn site micca sicuru chì tipu hè u megliu per u vostru zitellu, pudete sentu ancu un pocu apprehensive.

Qualessu tipu di materiale duvete circà in un ombrello?Cumu pudete sceglie u dirittu per u vostru zitellu?Per furtuna, ci sò parechje grandi opzioni chì sò perfetti per i zitelli è i zitelli, cusì leghjite per sapè più nantu à quale hè ghjustu per u vostru zitellu!

A prima cosa chì avete bisognu di pensà à cumprà per u vostru zitellu hè a so taglia.Un zitellu o un zitellu hà bisognu di qualcosa chì ponu tene cù e duie mani, ma ancu di qualcosa chì stà vicinu quandu ghjucanu o correnu in a pioggia senza esse bagnati.

Chì taglia umbrella hè megliu per un zitellu?

Mentre a maiò parte di l'ombrelli seranu una taglia standard, hè impurtante nutà chì a dimensione "standard" per un ombrello ùn hè micca uguali à a dimensione media di un zitellu.Tutti i zitelli crescenu à ritmi diffirenti è u so pesu, l'altitudine è a lunghezza pò cambià in tutti i so anni di u zitellu, cusì vi vulete assicurà chì sceglite hè a taglia bona per u vostru zitellu.

Sè vo circate di sceglie trà dui ombrelli di a listessa dimensione, pudete vulete cunsiderà u so pesu è quantu faciule serà per u vostru zitellu per portà.

U più pisanti l'umbrella, u più difficiuli chì u vostru zitellu si move cun ellu.Nantu à u latu, u più liggeru, u più prubabile hè di chjappà da a pioggia, perchè avete da pensà à quantu vulete chì u vostru zitellu sia capace di trattà.

sì (1)

Cunsigliu è praticu

L'ombrelli vicini sò fantastichi per prutege u vostru zitellu da a pioggia, ma chì ne di u ventu?Se u ventu hè abbastanza forte, un umbrella chjusu pò creà un tunnel di ventu per u vostru zitellu, chì pò causà ch'elli si friddi.Per questa causa, assai persone sceglienu parapluie aperti, chì sò boni per a prutezzione di u vostru zitellu da u ventu direttu, ma ancu permettenu un pocu di sole per riscaldallu in un ghjornu assulanatu.Umbrelli accoglienti è pratichi sò ancu boni per prutege u vostru zitellu da u ventu, furnisce una cobertura extra da a pioggia.Parechje persone ancu sceglie di ottene un ricambio, perch'elli ponu aduprà un ombrello per prutegge u so zitellu da u ventu è un altru per prutegge da a pioggia.

Robustu è forte

Sè vo site per portà u paraplu di u vostru zitellu in u vostru saccu è pigliate da una stanza à una stanza, vi vulete assicurà chì hè robusta.Questu pò esse difficiule se l'umbrella stessu hè ligeru, ma se u tela hè grossu è forte, si deve stà bè à l'usu di ogni ghjornu.

Vulete ancu pensà à a forza di i pali chì u tenenu.Se u vostru zitellu li piace à spiegà, vi vulete assicurà chì l'ombrello ùn hè micca sbattutu o spinghjatu da e so mani curiose.Se ùn hè micca abbastanza robusta, pò esse dannu.

sì (4)

Versatile è multifunzionale

Certi ombrelli, cum'è l'umbrella pram, sò designi cù parechje funzioni in mente.Questi ombrelli ponu aduprà cum'è un scudo da a pioggia è u sole, cum'è un sediu o un pede, è cum'è un aiutu per caminari, secondu a manera di cunfigurazione.Ancu s'ellu hè piacevule per avè l'opzioni, fate cura di ùn aduprà u paraplu di u vostru zitellu per e cose chì ùn era micca designatu.Questu pò dannà u vostru ombrello è aumentà u risicu di ottene una fattura di riparazione difettu da u fabricatore.Assicuratevi sempre chì u vostru zitellu ùn pò micca inclinà in sè stessu.Sì avete un ombrello ligeru, assicuratevi chì u vostru zitellu ùn pò micca vultà nantu à u so propiu.U stessu passa per ombrelli più robusti.Se u vostru zitellu hè abbastanza forte per vultà nantu à un ombrello ligeru, probabilmente anu a forza di vultà ancu nantu à un più robustu.

Umbrella cù un canopy

Mentre chì parechji ombrelli ponu apre è chjude, l'usu di un canopy hè un pocu più complicatu.Questu hè chì u canopy deve esse attaccatu à u quadru di l'ombrella per ùn avè micca in u modu mentre in usu.Unu di i migliori modi per attaccà un canopy à un paraplu hè cun un polu forte è robustu.

Un altru cunsigliu hè di assicurà chì a canopy hè strettamente attaccata à u quadru.S'ellu si move mentre l'utilizate, u vostru zitellu sarà più prubabilmente bagnatu da e gocce chì cadenu da u canopy è li colpiscenu in faccia.

I migliori ombrelli ultralight per i zitelli

Sè vo circate l'ombrello più ligeru pussibule, pudete sorprenderà per sapè chì ci sò opzioni per i zitelli è i zitelli.Perchè i zitelli sò cusì chjuchi, l'ombrelli ligeri sò cuncepiti per mani è pedi, facenu compacti è faciuli di trasportà.

Perchè sò cuncepiti per esse cusì chjuchi è ligeri, ùn ci hè micca un tela o materiale extra nantu à u parapluie per esse danni o rottu.Questi sò ancu abbastanza prezzu è venenu in una varietà di culori è mudelli, facendu una scelta excelente per i zitelli chì piacenu à pruvà diversi culori o mudelli per sè stessu.

sì (2)

Comu sceglie u ombrello ghjustu

Quandu sceglite u ombrello adattatu per u vostru zitellu, vi vulete cunsiderà uni pochi di cose.Prima, pensate à u tipu d'ombrello chì vulete cumprà.Cerchi un ombrello rigulari chì si stalla da sè stessu, o cercate quellu chì hà un canopy staccabile?

Quandu avete decisu di u tipu di umbrella chì vulete cumprà, vi vulete pensà à a dimensione.Assicuratevi chì u vostru zitellu hè a taglia ghjusta per l'ombrello chì sceglite.Li piace à avè assai spaziu per muvimenti o avissiru piuttostu un paraplu compattu chì li prutege da a pioggia, ma ùn li piserà micca ?

sì (3)

Cunsiglii da tene in mente quandu sceglite un ombrello

- Assicuratevi sempre chì l'ombrello chì sceglite hè a taglia ghjusta per u vostru zitellu.S'elli sò troppu chjuchi per l'umbrella, puderanu esse intrappulati à l'internu è finiscinu per esse bagnati.S'ellu sò troppu grande per u parapluie, serà troppu pisanti per elli à purtà è puderia esse danatu.- Assicuratevi chì l'ombrello chì sceglite hè abbastanza forte per prutege u vostru zitellu da a pioggia è abbastanza forte per stà ghjustu.

- Assicuratevi chì l'ombrelliu chì sceglite hà un quadru robustu, durable è un tessulu forte chì ùn sia micca dannu da l'usu di ogni ghjornu.

- ancu, Assicuratevi chì l'ombrello chì sceglite hè resistente à l'acqua per ùn avè micca imbullatu da a pioggia.

- è Assicuratevi chì l'ombrellone chì sceglite hà un palu robustu chì pò esse usatu per ancorarà l'ombrello à un oggettu robustu cum'è un muru o un postu.


Tempu di Postu: Aug-20-2022