Cumu sceglie u megliu ombrello per u vostru patio

Cumu sceglie u megliu ombrello per u vostru patio
Prutegge a vostra famiglia da i duri raghji di u sole, prutegge i vostri ochji da un splendore di u dopu meziornu, è uttene una ripresa da u calore di l'estate sweltering tuttu cù l'aghjunzione simplice di un ombrellone di patio.Leghjite sta guida per truvà u megliu ombrello per u vostru spaziu.
  1. Determinà a dimensione è a forma di l'umbrella chì avete bisognu. Scuprite a misura di cinta è scopre esattamente quantu spaziu avete bisognu à ombra.Quandu site ombra nantu à un salottu o una zona di ghjocu, sceglite un parapluie chì copre u più spaziu pussibule.Ricurdativi, un ombrello più grande significa più spaziu per i zitelli per ghjucà mentre sò sempre prutetti da u sole.U vostru ombrello deve esse da 7 à 9 piedi in altu, ùn importa micca u tipu di zona chì ombreggiate
  2. Per una tavola esterna, avete bisognu di un buffer d'ombra di 2 piedi intornu à a tavula per un cunfortu ottimale.L'ombra extra furnisce una sperienza senza splendore più piena, secondu induve u sole hè in u celu.A forma di u to ombrello deve currisponde à a forma di a to tavula per un aspettu cohesiu.Se ùn pudete micca truvà un parapluie chì currisponde à a vostra tavola, pudete vulete cumprà una tavola di umbrella di patio invece.Riferite à u graficu sottu per e misure esatti.
  3. Tabella di taglia di l'ombrellone di patio

    Dimensione di a Tavola di Patio (Diametru / Lunghezza in Piedi)
    2 piedi o menu
    3 Piedi
    4 Piedi
    5 Piedi
    6 Piedi
    7 Piedi
    8 Piedi
    Umbrella Size (Diametru / Lunghezza in Piedi)
    6 Piedi
    7 Piedi
    8 Piedi
    9 Piedi
    10 Piedi
    11 Piedi
    12 Piedi

    Contact Ovida umbrella get a suitable patio umbrella info@ovidaumbrella.comGive Your Umbrella Plenty of Support With a Sturdy Base.

  4. Truvate una Ombra chì Durerà, Pioggia o Brillante. Prima di compie a vostra compra, aghjunghje una basa di umbrella à u vostru ordine.Ùn vulete micca l'excitazione di ottene u vostru ombrello in u mail per esse sbulicatu da a delusione quandu ùn pudete micca aduprà finu à l'ordine di a basa.L'ombrelli in piedi liberi necessitanu basi più pisanti cà i so contraparti di tavulinu postu chì ùn anu micca u supportu extra di una tavola.

     

    Riferite à u graficu sottu per assicurà chì a vostra basa hè abbastanza pesante per mantene u vostru ombrello in altu.Cinquanta liri hè u pesu minimu assolutu di basa per un ombrello free standing.Riservate qualcosa più liggeru per i vostri ombrelli di tavola.

    Graficu di u pesu di a basa di l'ombrellone di u patio

    Dimensione di l'ombrello autoportante (diametru / lunghezza in piedi)
    5 piedi o menu
    6 Piedi
    7 Piedi
    8 Piedi
    9 Piedi
    10 Piedi +
    Pesu minimu di basa (in libbra)
    50 lbs o menu
    60 lbs
    70 lbs
    80 lbs
    90 lbs
    100 lbs
  5. Sceglite un quadru chì pò resiste à u clima bruttu. U parapluie tipicu di u sole di l'esterno fattu di plastica o di tessuti ligeri ùn sò micca impermeabili, perchè ùn ponu micca mantene bè in una forte pioggia.Cum'è u vostru quadru di u paraplu, u tessulu di a vostra ombra deve esse abbastanza durabile per sopravvive in un clima imprevisible.Questu significa chì tuttu ciò chì hè suscettibile à fading, mold, o buchi hè fora di quistione.Sunbrella hè u tessulu miraculu di umbrella.Hè resistente à l'acqua è à u sbiadimentu, hà una prutezzione UV, è vene cù u so propiu armatura.Va bè, tuttu ma quellu ultimu.

     

    Per un ombrellone di patio chì ùn sguassate micca in u sole, ne vulete un fattu di tela o vinile.Per risparmià soldi, andate cun un ombrello di poliester.Hè quasi durabile cum'è Sunbrella è hè ancu resistente à a sbiaditura, u muffa è i buchi o lacrime.Scuprite a nostra guida nantuUmbrella Ovidaper assicurà chì a vostra tela parapluie coordina cù u restu di u vostru decoru di u patio.

  6. Sceglite un Umbrella Design chì Suits Your Needs.Umbrellas Patio sò fatti sopravvive in ogni tipu di clima.Mentri duvete sempre pruvà à chjude u paraplu quandu u ventu s'arricorda, qualchì volta pudete scurdà.O forse piove è ùn avete micca voglia di andà fora - avemu capitu.Sè vo campate in una zona soprattuttu ventu, o avete una tendenza à scurdà di chjude u paraplu, avete bisognu di unu cù un quadru forte.

     

    Cercate un stile di umbrella chì travaglia in u vostru clima.Ci sò ombrelli di sole durable fatti per sustene u ventu altu;sti ombrelli sò spessu ribs di fibra di vetro per prutege u quadru da a curvatura.

     

    Un quadru d'aluminiu hè a vostra megliu scumessa per fà fronte à e timpeste è à l'altri mali.In più, l'aluminiu resiste à a corrosione, cusì parerà cusì grande in uni pochi d'anni cum'è u ghjornu di cumprà.Scegli aquadru d'acciaioSì avete un budgetu ma avete sempre bisognu di qualcosa di forte è robusta.Puderia ùn esse micca bella cum'è una opzione d'aluminiu, ma ancu sustene u ventu è a pioggia.

  7. Let Ovida Team Know Which Is What You need. info@ovidaumbrella.com

Tempu di Postu: Aug-02-2021