L'ombrelle intelligente d'Ovida

Interagisce male cù l'altri persone, sò facilmente persi o arrubati, sò difficiuli di trattà,
Si rompenu facilmente
Hè aiutu in strada?
.....
Quandu pensate à questu, ci hè assai spaziu per l'innuvazione in u mondu di l'ombrelli.A ghjente hà assai lagnanza annantu à elli, in particulare in cità induve una grande parte di a pupulazione si move à pedi è hà da navigà in grande folla di pedoni.
Ci hè chì in l'ultimi anni, ci sò stati qualchi innovazioni attuali in a categuria di umbrella.Ci hè un picculu numeru di marche di umbrella "intelligenti" chì prumettenu di risolve unu o più di i prublemi citati.Eccu ciò chì avemu trovu.

1.Phone ombrello

Umbrella di u telefuninu Ovida pò aiutà à ùn perderà mai o lascià u vostru brolly daretu à novu.Hè cunnessu à u vostru smartphone, è vi riceverete una alerta se u lasciate in qualchì locu.

ombrello 1
ombrello 2

U pruduttu hè fattu di fibra di vetro di forza industriale per impediscenu l'inversione è a rottura.A marca informa chì pò sustene u ventu finu à 55 mph (a quistione hè s'ellu si pò sustene u ventu cusì altu).Hè rivestitu cù Teflon per assicurà chì repelle a quantità massima d'acqua.A tecnulugia Bluetooth traccia l'ombrello per ùn perde micca, è l'app di a marca assicura chì ùn lasci micca.
2.Umbrella inversa

L'ombrello di doppia capa Ovida si apre da a cima invece di u fondu, chì a cumpagnia dice chì facilita l'apertura, chjude è almacenà.U manicu ergonomicu in forma di C hè cuncepitu per adattà à u to polsu per un usu senza mani.Si trova verticalmente mentre hè chjusu, cusì si secca più veloce.U significatu chì hè prontu à vultà à u caminu quandu site.

ombrello 3
ombrello 6

3.Blunt Umbrella

L'Ovida Blunt Umbrella si dice chì hè aerodinamicamente cuncepitu per sustene venti finu à 55 miles per ora.U so "Radial Tensioning System" hè dettu per redirige u sforzu chì utilizate per apre.A marca dice chì si sviluppa cù una sola manu.Ciò chì avemu trovu più intrigante hè chì hè l'unicu ombrello intelligente chì risolve u prublema di "eye poke".Perchè hà i bordi smussati, ùn deve micca chjappà l'altri chì stanu vicinu à voi cum'è l'altri ombrelli.

ombrello 4
ombrello 5

sò questi ombrelli "intelligenti" abbastanza intelligenti?
Allora, chì dite ?Sò questi abbastanza "intelligenti" è abbastanza intelligenti per guadagnà un postu in u vostru corridoiu d'ingressu?È forse più impurtante: cantarete a canzona emblematica di Rihanna mentre sguassate a vostra strada per a cità?'Perchè avemu da tuttu.


Tempu di post: Jul-18-2022