Umbrella dritta

Umbrella dritta

 

Un umbrella drittu hè un tipu di parasol non colapsable, chì hè simili à u stilu tradiziunale di parapluie chì pudete truvà in i filmi classici.

Ci sò diversi stili per sceglie, cum'è ombrellone di legnu 23inch, ombrellone di golf 25inch, ombrellone di golf 27inch è 30inch, ancu ombrelli di golf extra large 32inch chì currispondenu à i vostri standard.

Tutti l'ombrelli includenu Frame, Fabric, Handle.Eccu i trè parti basi per l'ombrelli.

Ogni parte serve e so propiu funzioni è dà l'ombrella un appellu distintu chì u distingue da l'altri tipi populari dispunibili in u mercatu.

U Tessulu hè per a pruduzzione di parapluie, chì hè a cupertura esterna di u parapluie, è vi prutege da elementi duri cum'è u ventu, a pioggia è u sole.

Umbrelli dritti chì guarantisci a qualità sò fatti di tela impermeable.

Questu hè impurtante per assicurà chì ùn importa micca a quantità di a pioggia, l'utilizatore ferma prutettu in tuttu.

Per quessa, un bonu parapluie deve esse fattu di un tela forte è lavabile cù fibra di vetru chì facenu à a cima di i materiali eccellenti.

U materiale tipicu utilizatu nantu à u canopy hè u poliester, mentri àutri ombrelli utilizanu PVC per a copertina.Pudete truvà una quantità di disinni per u canopy, cum'è strisce, fiurali, stampe animali, disinni di cartoni è culore chjaru.In a maiò parte di i casi, i bordi di u canopy sò attaccati à sei à ottu stretchers.U numaru di stretchers affetta a dimensione tutale di l'ombrello.

If you want to know more about the fabric on umbrellas can contact us info@ovidaumbrella.com

 


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021