L'Origine di Umbrella

Un umbrella hè un strumentu chì pò furnisce un ambiente frescu o rifuggiu da a pioggia, a neve, u sole, etc. Cina hè u primu paese in u mondu per inventà parapluie.

L'ombrelli sò una creazione impurtante di u populu di u travagliu cinese. Da l'ombrello giallu per l'imperatore à u rifugiu di pioggia per u populu, si pò dì chì l'ombrello hè strettamente ligatu à a vita di e persone.Influenzati da a cultura chinesa, parechji paesi asiatichi anu longu avutu a tradizione di l'usu di parapluie, mentre chì ùn era micca finu à u 16u seculu chì l'ombrelli europei sò diventati populari in Cina.

Oghje, i parapluie ùn sò più solu utilizati per a prutezzione di u ventu è a pioggia in u sensu tradiziunale.E so famiglie ponu esse descritte cum'è discendenti è numerosi stili.Ci sò ombrelli di paralume posti nantu à scrivanie è tavulini di tè, ombrelli di spiaggia cù un diametru di più di dui metri, paracadute necessarii per i piloti, ombrelli automatici chì ponu esse piegati liberamente, è ombrelli di culore chjuchi per a decorazione ... Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia è a migliione di i standard di vita di e persone, a ghjente cerca constantemente l'innuvazione in u stilu è a funzione nova di l'ombrelli sò stati inventati.

xdrf-1
srdt

Tempu di Postu: Apr-09-2022