Umbrella Doppiu Canopy

Un paraplu di doppia canopy hè un paraplu chì hà dui strati di tela chì copre u canopy.A capa interna hè tipica di un culore solidu, mentre chì a capa esterna pò esse qualsiasi culore o mudellu.I dui strati sò cunnessi in parechji punti intornu à a riva di u canopy, chì creanu picculi venti o "buchi" trà i strati.

U scopu di u disignu di u doppiu canopy hè di fà l'ombrello più resistente à u ventu.Quandu u ventu soffia contr'à una sola capa di canopy, crea un differenziale di pressione trà a cima è u fondu di u canopy, chì pò causà l'umbrella per invertisce o rompe.Cù un doppiu disegnu di canopy, i venti permettenu di passà un pocu di u ventu, riducendu u differenziale di pressione è facendu l'umbrella più stabile in venti forti.

Umbrella Doppiu Canopy1L'ombrelli di doppia canopy sò populari trà i golfisti, perchè furnisce una prutezzione extra da u ventu è a pioggia nantu à u campu di golf.Sò ancu populari per l'usu generale, in particulare in i zoni cù attività di ventu o tempesta.

U benefiziu principale di un disignu di doppia canopy hè chì rende l'ombrello più resistente à u ventu.Quandu u ventu soffia contr'à un canopy unistratu, crea una differenza di pressione trà a cima è u fondu di u canopy.Questu pò causà l'umbrella invertitu o rumpimentu, chì pò esse frustrante è potenzalmentu periculoso per a persona chì l'utiliza.

In ogni casu, cù un designu di canopy doppiu, i venti trà i dui strati di tela permettenu di passà un pocu di u ventu, riducendu u differenziale di pressione è rende l'ombrello più stabile in venti forti.Questu pò impedisce l'umbrella da inverte o rumpimentu, è pò aiutà à a persona chì l'utiliza per stà seccu è prutetta da l'elementi.

Un altru benefiziu di l'ombrelli di doppia canopy hè chì spessu furnisce una prutezzione UV megliu cà l'ombrelli di una sola capa.I dui strati di tela ponu bluccà più raghji UV da u sole, chì pò esse impurtante per e persone chì passanu assai tempu fora.

L'ombrelli di doppia canopy venenu in una varietà di dimensioni è stili, è ponu esse fatti da una varietà di materiali, cumprese nylon, poliester è altri tessuti sintetici.Puderanu ancu avè funzioni supplementari, cum'è un mecanismu automaticu apertu è chjusu, un manicu di grip cunfortu, o una dimensione compacta per un almacenamentu faciule è portabilità.


Tempu di Post: 15-May-2023