Umbrella Facts

Cumu l'ombrelli sò stati utilizati prima per prutegge da u sole in e civiltà antiche?

L'ombrelli sò stati prima utilizati per pruteggiri da u sole in civiltà antichi cum'è Cina, Egittu è India.In questi culturi, u parapluie sò stati fatti di materiali cum'è foglie, piume è carta, è sò stati sopra à a testa per furnisce l'ombra da i raghji di u sole.

In Cina, l'ombrelli eranu usati da a reale è i ricchi cum'è un simbulu di statutu.Sò stati tipicamenti fatti di sita è decorati cù disinni intricati, è sò stati purtati da l'assistenti per ombrezza a persona da u sole.In l'India, l'ombrelli sò stati utilizati da l'omi è di e donne è eranu fatti da foglie di palma o tela di cuttuni.Eranu una parte impurtante di a vita di ogni ghjornu, furnisce sollievu da u sole caldu.

In l'anticu Egittu, u parapluie era ancu usatu per furnisce l'ombra da u sole.Eranu fatti di foglie di papiru è sò stati utilizati da individui ricchi è royale.Hè cresce ancu chì l'ombrelli eranu usati durante cerimonii religiosi è festivals.

In generale, l'ombrelli anu una storia ricca chì data di e civiltà antiche è sò stati inizialmente usati com'è un mezzu per pruteggiri da u sole in quantu da a pioggia.À u tempu, anu evolutu è sviluppatu in l'arnesi protettivi chì sapemu è usemu oghje.


Tempu di post: 28-mar-2023